danie

WYBIERZ
DIETĘ

danie
danie

WYBIERZ KALORYCZNOŚĆ

danie
danie

WYBIERZ ILOŚĆ DOSTAW

danie
danie

PRZEJDŹ DO KOSZYKA

REGULAMIN

REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY POSIŁKÓW
W RAMACH TZW. CATERINGU DIETETYCZNEGO

§1 POSTANOWIENIE OGÓLNE

1.Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług w serwisie internetowym www.happy-diet.pl oraz zasady korzystania z usług oraz zasady ochrony danych osobowych Klientów.

2. Serwis internetowy www.happy-diet.pl prowadzony jest przez Happy Diet Spółka Jawna A. Wróbel, A. Grela, z siedzibą w Krakowie (31-571), ul. Mogilska 123/70 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000581564., posiadającą numery NIP 6751525640 oraz REGON 362794867.

3. Nabywcy ( Klienci ) przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług niewymagających zarejestrowania jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu.

4. Przed zawarciem umowy Dostawca nieodpłatnie udostępnia Klientom Regulamin, za pośrednictwem serwisu internetowego www.happy-diet.pl w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

§2 DEFINICJE

  1. Dostawca – firma Happy Diet Spółka Jawna A. Wróbel, A. Grela, z siedzibą w Krakowie (31-571), ul. Mogilska 123/70

  2. Usługi – przygotowanie i dostarczanie przez Happy Diet posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego.

  3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną, która korzysta z usług świadczonych przez Dostawcę, na podstawie Regulaminu

  4. Zamówienie - przygotowane z produktów o należytej jakości dietetyczne posiłki o określonej w zamówieniu kaloryczności, zapakowane w sposób umożliwiający ich transport i zachowanie ich jakościowych i ilościowych walorów.

§3 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z poniższych wariantów („Zestaw”):

  • Super Slim ( 900 kcal lub 1200 kcal) – 5 posiłków dziennie

  • Office (1300 kcal lub 1500 kcal lub 1800 kcal ) – 5 posiłków dziennie

  • Active (2000 kcal lub 2500 kcal lub 3000 kcal lub 3500 kcal) – 5 posiłków dziennie

  • Vegetarian ( 1300 kcal lub 1800 kcal) – 5 posiłków dziennie

  • GlutenLactoFree ( 1300 kcal lub 1800 kcal) – 5 posiłków

  • Kids ( 450 kcal lub 525 kcal) – 2 posiłki

  • Happy Premium by Agnieszka Kułaga ( 1600 kcal lub 2200 kcal) – 4 posiłków

  • Obiady office ( 450 kcal lub 525 kcal ) - 1 posiłek

  • Obiady GlutenLactoFree ( 375 kcal lub 525 kcal ) – 1 posiłek

  • Obiad Vege (390 kcal lub 540 kcal) – 1 posiłek

  • Obiad Active ( 600 kcal lub 750 kcal lub 900 kcal ) – 1 posiłek

  1. Każde zamówienie dostarczane jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, opatrzonym samoprzylepną etykietą, zawierającą informację o jego zawartości, umieszczonym wraz z innymi, wchodzącymi w skład Zestawu posiłkami w opakowaniu zbiorczym – papierowej torbie lub boxie z danymi Klienta, takimi jak imię, nazwisko i adres dostawy.

  2. Klient ma prawo skorzystać z diety „ Zestaw próbny” jednokrotnie. Przy kolejnej próbie zamówienie zostanie odrzucone.

  3. Podczas składania zamówienia Klient może wyeliminować ze swojego zamówienia 2 produkty ( wykluczenia) za które nie będzie dodatkowo obciążony. Za każdy kolejny produkt będzie nałożona opłata 5 zł / produkt/dzień. Wykluczeniem są Zamówienia na Happy Premium by Agnieszka Kułaga gdzie każdy wyeliminowany produkt jest odpłatny 10 zł / produkt / dzień.

§ 4 WYMOGI TECHNICZNE

1. Wymagania techniczne, w przypadku zamówień zgłaszanych w formie elektronicznej, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Dostawca są następujące:

a. połączenie z siecią Internet;

b. przeglądarka internetowa lub odpowiednia aplikacja;

c. posiadanie i podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

§5 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez Klienta poprzez przeznaczony do tego formularz, dostępny pod adresem www.happy-diet.pl

  2. Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia jego otrzymania za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, datę złożenia Zamówienia, wybrany Zestaw, adres dostawy, daty i godziny poszczególnych dostaw, ewentualne koszty dodatkowe i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.

  3. Klient zobowiązany jest zgłosić ewentualne zastrzeżenia do treści potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa w ust. 2 powyżej, nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu jego otrzymania. Niezgłoszenie zastrzeżeń w w/w terminie jest równoznaczne z akceptacją treści Zamówienia.

  4. Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 10.00 będą realizowane od pierwszego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.

  5. Zamówienia złożone w dzień roboczy po godz. 10.00 będą realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.

  6. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy a także inne dni wskazane na stronie internetowej www.happy-diet.pl jako wolne, będą realizowane od trzeciego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.

  7. Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Klient zobowiązany jest poinformować Dostawcę o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.

  8. Przyjęcie Zamówienia nie jest w żadnym razie równoznaczne z udzieleniem przez Happy Diet Sp. J. A. Wróbel. A. Grela zapewnienia, że świadczone przez Happy Diet Sp. J. A. Wróbel. A. Grela usługi nie będą miały negatywnego wpływu na zdrowie lub samopoczucie Zamawiającego.

§6 PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

  1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie w chwili jego złożenia za pośrednictwem udostępnionego przez Happy Diet Sp. J. A. Wróbel. A. Grela na swojej stronie internetowej systemu płatności elektronicznych (on-line) lub w przypadku problemów przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy.

  2. Za dzień płatności uważany jest dzień otrzymania przez Dostawcę potwierdzenia zapłaty od operatora systemu, o którym mowa w ust. 1 pkt. powyżej albo – jeśli Dostawca otrzyma potwierdzenie po godz. 10:00 danego dnia lub w dzień wolny od pracy – następujący po nim pierwszy dzień roboczy.

  3. Dostawca jest uprawniony do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do czasu otrzymania należności za dane zamówienie. W razie wstrzymania się Dostawcy z realizacją zamówienia poinformuje on Klienta drogą telefoniczną lub mailową. W razie skorzystania z tego uprawnienia przez Dostawcę za dzień złożenia zamówienia uważany będzie dzień zapłaty (uznania rachunku bankowego Happy Diet Sp. J. A. Wróbel. A. Grela o numerze 73 2490 0005 0000 4530 8764 2245 kwotą należności).

§7 DOSTAWA

  1. W weekendy Zamówienia dostarczane są od razu na dwa dni na sobotę i niedzielę. Istnieje możliwość złożenia Zamówienia na sobotę lub niedziele z dostawą w sobotę.. W niedziele Zamówienia nie są realizowane.

  2. Dostawa jest realizowana bezpłatnie :

    1. Na terenie miasta Krakowa i okolic ( do 20 km od ul. Mogilskiej 123 w Krakowie) w godzinach (2.00 do 10.00). 

    2. Na terenie miasta Bielsko-Biała i okolic ( do 20 km od ul. Pl. Ratuszowy 1 w Bielsko -Białej) w godzinach (20.00 - 24.00)

  3. Dostawa Zamówienia odbywa się:

    1. Od poniedziałku do soboty w przedziale 2 -godzinowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia w Krakowie i okolicach pomiędzy 4:00 i 10:00 .

    2. Od niedzieli do piątku w przedziale 2 -godzinowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia w Bielsku – Białej i okolicach pomiędzy 20:00 i 24:00.

  4. Klient ma możliwość podania preferowanych godzin dostarczenia Zamówienia. Dostawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez Klienta, zachowując jednak przedziały czasowe podane w §7 pkt. 3

  5. W przypadku nieobecności Klienta w miejscu odbioru zamówienia we wskazanym przez klienta przedziale czasowym, bez wcześniejszej informacji o braku możliwości odbioru zamówienia w danym dniu we wskazanych godzinach, zamówienie uważa się za zrealizowane. Klient nie jest uprawniony do zgłaszania roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia. Możliwy jest odbiór osobisty Zamówienia w siedzibie firmy przy ul. Mogilskiej 123/70 do godz. 17.00 tego samego dnia.

  6. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Zamówienia do Klienta, a Klientowi nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensaty, odszkodowania w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych (warunki atmosferyczne, decyzja służb Państwowych itp.) uniemożliwiających dostawę.

§8 ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

  1. Klient ma prawo zmienić czas lub miejsce dostawy najpóźniej do godziny 10:00 dnia poprzedzającego termin dostawy ustalony przez strony w harmonogramie dostaw. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od Dostawcy wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.

  2. Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 10:00 pierwszego dnia roboczego przed planowaną datą anulowania Zamówienia.

  3. O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować Dostawcę telefonicznie pod nr tel. 600 700 445 lub 12 346 24 40 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kontakt@happy-diet.pl.

  4. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.

§9 REKLAMACJE

  1. W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”).

  2. Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kontakt@happy-diet.pl do 24h od momentu otrzymania posiłku wraz ze zdjęciem w sytuacjach, które tego wymagają.

  3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji, ale w żadnym razie nie później niż o godz. 12:00 kolejnego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia Reklamacji.

  4. W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji Dostawca poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową. Klient zobowiązany jest w takiej sytuacji do zwrotu reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) Dostawcy w nienaruszonym stanie.

  5. W razie stwierdzenia przez Dostawcę , iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, Dostawca poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 1 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.

  6. W razie nieuwzględnienia Reklamacji zgodnie z ust. 5 powyżej, braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) Dostawcy , który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, Dostawcy należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.

§ 10 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Dostawca odpowiada wyłącznie za przygotowanie Zamówienia o odpowiedniej jakości i wartości energetycznej, określonej w zamówieniu, a także za jego należyte opakowanie i dostarczenie Klientowi w sposób określony w zamówieniu i Regulaminie.

  2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rezultat w postaci zmiany masy ciała przez Klienta, korzystającego z usług świadczonych za pośrednictwem www.happy-diet.pl.

§ 11 POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Dostawca jako administrator danych dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Klientów. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu prawidłowej realizacji usług wynikających z Regulaminu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.2002, Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami).

3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych podczas rejestracji lub w trakcie finalizacji zamówienia, przez Dostawcę usług, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

4. Klient wyraża zgodę, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami) na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji w serwisie www.happy-diet.pl lub następnie zaktualizowany w trakcie korzystania z Serwisu, informacji handlowych od Dostawcy.