danie

WYBIERZ
DIETĘ

danie
danie

WYBIERZ KALORYCZNOŚĆ

danie
danie

WYBIERZ ILOŚĆ DOSTAW

danie
danie

PRZEJDŹ DO KOSZYKA

Menu standardowe*

PONIEDZIAŁEK
25.09.17r.
Śniadanie Fritatta z szynką i jarmużem 
II Śniadanie Krem z pomidorów z grzankami pełnoziarnistymi
Obiad Kurczak w miodowej glazurze z kaszą kuskus curry i fasolką szparagową
Podwieczorek Owoce zapiekane pod kruszonką
Kolacja Cukinia z kaszą jaglaną z warzywami
WTOREK
26.09.17r.
Śniadanie Jaglanka z masłem orzechowym
II Śniadanie Sałatka z burakiem i fetą
Obiad Brokułowe kotlety z ryżem jaśminowym i sosem jogurtowym
Podwieczorek Pudding owsiany na mleczku kokosowym
Kolacja Pełnoziarnisty makaron ze szpinakiem i papryką
ŚRODA
20.09.17r.
Śniadanie Omlet z kukurydzą 
II Śniadanie Ciasto ze szpinakiem
Obiad Spaghetti bolognese
Podwieczorek Serek ziarnisty na słodko z owocami
Kolacja Pełnoziarniste fussili z ajwarem, mozzarellą i oliwkami
CZWARTEK
21.09.17r.
Śniadanie Muessli z jogurtem naturalnym
II Śniadanie Koktajl gruszkowo - jarmużowy z imbirem
Obiad Indyk z sosem chimichurri z kaszą kuskus i surówką z czerwonej kapusty
Podwieczorek Bananowe muffinki z gorzką czekoladą
Kolacja Zupa z soczewicą
PIĄTEK
22.09.17r.
Śniadanie Jaglany paprykarz podany z pieczywem pełnoziarnistym i ogórkiem małosolnym
II Śniadanie Koktajl jabłkowy z cytryną i miętą
Obiad Okoń podany z tagliatelle ze szpinakiem
Podwieczorek Dietetyczna panna cotta z musem jagodowym
Kolacja Sałatka z batatami i tofu z sosem fistaszkowym
SOBOTA
23.09.17r.
Śniadanie Placuszki z jabłek
II Śniadanie Orzeźwiająca sałatka z brzoskwinią i roszponką
Obiad Chilli con carne z wołowiną i ryżem
Podwieczorek Trufle dyniowo - orzechowe z kokosem
Kolacja Tortilla z warzywami i serem mozzarella 
NIEDZIELA
24.09.17r.
Śniadanie Owsianka z cynamonową gruszką
II Śniadanie Zupa z soczewicy
Obiad Cannelloni  z pomidorami, szpinakiem i ricottą 
Podwieczorek Galaretka owocowa
Kolacja Kotleciki cukiniowe z sosem czosnkowym

*Zastrzegamy prawo do modyfikacji menu z przyczyn niezależnych od Happy Diet

Menu diety HAPPY KIDS*

Dzień tygodnia I Śniadanie II Śniadanie Alergeny
Poniedziałek Wrap z szynką drobiową, sałatą, papryką i sosem jogurtowym, Smoothie jabłkowo – bananowe Tortilla pszenna (gluten), jogurt naturalny (laktoza), mleko (laktoza)
Wtorek Placki bananowe z jogurtem waniliowym Kanapka z polędwicą z kurczaka, sałatą i pomidorem Płatki owsiane (gluten), jogurt naturalny (laktoza), pieczywo pełnoziarniste (gluten)
Środa Kasza jaglana z cynamonem i orzechami Bułka grahamka z twarożkiem, sałatą i papryką Orzechy, bułka pełnoziarnista (gluten), ser biały (laktoza), mleko (laktoza), jogurt naturalny (laktoza)
Czwartek Pieczywo pełnoziarniste z pastą jajeczną Ciasto marchewkowe, jabłko Pieczywo pełnoziarniste (gluten), jaja, mąka pszenna (gluten)
Piątek Ryż z jabłkami i cynamonem Bułeczka chia z burakiem, masłem orzechowym i żurawiną Bułka chia (gluten), masło orzechowe, mleko (laktoza)
Poniedziałek Omlet z papryką i pomidorem Smoothie owocowe Jaja, mąka pełnoziarnista (gluten), mleko (laktoza)
Wtorek Grahamka z jajkiem na twardo, sałatą, pomidorem i polędwicą z indyka, owoce sezonowe Kasza manna z malinami i kokosem Bułka pełnoziarnista (gluten), jaja, mleko (laktoza), kasza manna (gluten)
Środa Pancakes z sosem miodowym i świeżymi owocami Pieczywo pełnoziarniste z masłem, pasztetem drobiowym, z rzodkiewką i ogórkiem Mąka pszenna (gluten), jaja, mleko (laktoza), pieczywo pełnoziarniste (gluten)
Czwartek Tortilla z kurczakiem i warzywami, owoce sezonowe Budyń kakaowo – owocowy Tortilla pszenna (gluten), mleko (laktoza), kakao
Piątek Jajecznica z pomidorem i koperkiem, grahamka z masłem Gruszka z waniliowym serkiem i orzechami Jaja, bułka pełnoziarnista (gluten), ser biały (laktoza), orzechy